chiefrie سرگرمی سرگرمی بیا تو بخندیم

chiefrie: سرگرمی سرگرمی بیا تو بخندیم کارتون منتخب روز

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی خبری که از برگزاری جلسه با رئیسی بیرون آمده صحت ندارد / قالیباف

    محمدباقر قالیباف، شهردار سابق پایتخت کشور عزیزمان ایران با تاکید بر نواصولگرایی به عنوان راه‌حل جریان اصولگرایی گفت: عنوان اصولگرایان رها نشده و دنبال می‌شود و

    خبری که از برگزاری جلسه با رئیسی بیرون آمده صحت ندارد / قالیباف

    قالیباف: خبری که از برگزاری جلسه با رئیسی بیرون آمده صحت ندارد

    عبارات مهم : سیاسی

    محمدباقر قالیباف، شهردار سابق پایتخت کشور عزیزمان ایران با تاکید بر نواصولگرایی به عنوان راه حل جریان اصولگرایی گفت: عنوان اصولگرایان رها نشده و دنبال می شود و بنده نمی توانم نواصولگرایی را به دوستان دیکته کنم و تنها می توانم به عنوان یک نفر نظر خود را بگویم.

    دولت های ما عمدتا با نگاه حامی پروری به اقتصاد می نگرند، به این معنا که در ابتدا می خواهند جهت خود حامی پیدا کنند و اگر هم وقت پیدا کردند به حل پرسشها ریشه ای اقتصادی بپردازند! این بیانات شهردار سابق پایتخت کشور عزیزمان ایران و سیاستمدار اصولگرایی است که سابقه سه دوره کاندیداتوری ریاست جمهوری را در کارنامه سیاسی خود دارد.او اعتقاد است در اداره اقتصاد کشور نباید عنوان مسابقه سیاسی و جناحی وجود داشته باشد، آیا که به مردم، نظام و حفظ منافع ملی ارتباط دارد و همه ما باید به سهم خود دولت را همراهی کنیم تا دولت بتواند بر پرسشها کنونی فائق بیاید.

    خبری که از برگزاری جلسه با رئیسی بیرون آمده صحت ندارد / قالیباف

    وی می گوید: البته دولت نیز باید بخواهد و گام بردارد و بطور حتم همه ما چه در زمینه پیشنهاد راهکار و برنامه کمک خواهیم کرد تا کشور در مسیر درستی حرکت کند…

    مهمترین بخش های این گفت وگو را در زیر بخوانید:

    محمدباقر قالیباف، شهردار سابق پایتخت کشور عزیزمان ایران با تاکید بر نواصولگرایی به عنوان راه‌حل جریان اصولگرایی گفت: عنوان اصولگرایان رها نشده و دنبال می‌شود و

    *دولت های ما عمدتا با نگاه حامی پروری به اقتصاد می نگرند، به این معنا که در ابتدا می خواهند جهت خود حامی پیدا کنند و اگر هم وقت پیدا کردند به حل پرسشها ریشه ای اقتصادی بپردازند!

    *مشکلات اقتصادی دارای ریشه های فراوانی است و این معضلات به طور حتم در یک دولت و دو دولت اتفاق نیفتاده هست. دولتمردان در دولت جهت حل پرسشها باید تصمیمات شجاعانه گرفته و ریسک و از طرفی با نخبگان به درستی تعامل برقرار کنند و بعد قدرت اجرایی دقیقی داشته باشند تا بتوانند برنامه مشخص شده است را به صورت کامل اجرایی کنند.

    *اگر از من بپرسید که آیا عنوان اقتصاد قابل حل است یا خیر، با جدیت وقت انتخابات می گویم که حتی در شرایط فعلی نیز می توان کشور را اداره کرد، به گونه ای که هرسال مردم احساس کنند که به سمت یک ثبات در زمینه اقتصاد پیش می روند.

    خبری که از برگزاری جلسه با رئیسی بیرون آمده صحت ندارد / قالیباف

    *در دولت های یازدهم و دوازدهم اعداد و ارقام اثبات می کند که نقدینگی سه برابر زیاد کردن پیدا کرده است لذا ابتدا باید به فکر مهار نقدینگی بود.

    *در وقت انتخابات گفتم، بعضی اقشار جامعه که بیش از حد دچار پرسشها اقتصادی هستند و جمعیتی حدود 15 تا 20 میلیون نفر را تشکیل می دهند، تحت پوشش قرار داده و یارانه آنها را نیز حدود 3 برابر خواهم کرد و آن وقت همه گفتند که این نقدینگی را از کجا خواهی آورد؟ ولی بعد از انتخابات دیدید که این کار را کردند

    محمدباقر قالیباف، شهردار سابق پایتخت کشور عزیزمان ایران با تاکید بر نواصولگرایی به عنوان راه‌حل جریان اصولگرایی گفت: عنوان اصولگرایان رها نشده و دنبال می‌شود و

    *علی رغم تصویب قانون در مجلس یارانه دهک های اوج را از بین بردن نمی کنند و متاسفانه از جیب بیت المال حامی پروری می کنند.

    *شفاف سازی ها باعث شده است تا اعداد و ارقام مشخص کنند که تا قبل از انتخابات ریاست جمهوری 96 چگونه تلاش شد تا قیمت ارز مصنوعی تثبیت شود و بعد از انتخابات قیمت ارز به سرعت اوج رفت، در حالی که تحریم ها هنوز شروع نشده بود.

    خبری که از برگزاری جلسه با رئیسی بیرون آمده صحت ندارد / قالیباف

    *با اطمینان می گویم که کنترل رشد نقدینگی در کشور قابل اجرا بوده و می توان آن را مدیریت و هدایت کرد، ولی من چنین اراده ای نمی بینم! قیمت گذاری دستوری جهت قیمت ارز در منطق اقتصاد اشتباه است

    *نباید نا امید شد در عنوان اداره اقتصاد کشور نباید عنوان مسابقه سیاسی و جناحی وجود داشته باشد، آیا که به مردم، نظام و حفظ منافع ملی ارتباط دارد و همه ما باید به سهم خود دولت را همراهی کنیم تا بتواند بر پرسشها کنونی فائق بیاید. البته دولت باید بخواهد و گام بردارد و بطور حتم همه ما چه در زمینه پیشنهاد راهکار و برنامه کمک خواهیم کرد تا کشور در مسیر درستی حرکت کند.

    *{اخیرا مطرح شده است بود که قرار است جنابعالی به عنوان معاون اول مدیر جمهور در کابینه دولت قرار بگیرید}: چنین مسئله ای نبوده است.

    *دلتنگ بهشت نشده اید: نه! آیا دلتنگ بهشت شوم، فکر می کنید 12 سال کفایت نمی کند؟ زیادی هم بوده است.

    *شهرداری یک نهاد اجتماعی بوده و محل خدمت هست، لذا کوچکترین کار سیاسی و سیاسی کاری در مدیریت شهری نه در کشور عزیزمان ایران و بلکه در همه دنیا درست نیست، در کشورهایی که مهد تمدن و دموکراسی هستند، شهرداری ها به دور از سیاسی کاری عمل می کنند. هرکسی وارد شهرداری شده است و جهت گیری سیاسی پیدا کند نمی تواند موفق باشد؛ آیا که جنس کار در این نهاد خدمت به مردم است.

    *زمانی در شهرداری کار سیاسی انجام می دهند و سیاسی کاری می کنند و زمانی در همین نهاد کار می کنند. نباید این دو مسئله را با یکدیگر اشتباه گرفت. فعالیت سیاسی که عین انقلابی بودن و دینداری است ولی سیاست زدگی و سوء استفاده از پست و سمت و جایگاه دولتی خلاف است.

    *اصلا فرض کنیم که من با نیت سیاسی در شهرداری کار می کردم! ولی سیاسی کاری که انجام ندادم، بلکه فعالیت می کردم و مردم هم می دیدند، به نظر شما اگر فردی خود را با کار به مردم معرفی کند حلال تر است یا با وعده های دروغ؟

    *شما ببینید که در شهرداری چقدر از اردوگاه اصلاح طلب در دوران مدیریت بنده در رده های معاون شهردار تا شهردار مناطق حضور داشتند.

    *بعد از دوران بنده چه اتفاقی افتاد و حتی رفتند و با دوستان خودشان که با من کار می کردند، برخورد کردند که شما به ما خیانت کرده اید که با قالیباف کار می کردید!

    *{مشاوران به شما آدرس غلط می دهند؟}:فکر می کنم که این تحلیل اشتباه است و ممکن است راجع به سال 84 در آن وقت چنین تحلیلی صورت گرفته باشد، ولی امروز بعد از 8 سال استقرار آن دولت و وعده هایی که داده بود عملیاتی شد؟آیا حرف هایی که در سال 84، 92 و 96 زدم که متن صحبت های آن در رسانه ملی و دیگر رسانه ها وجود دارد، با یکدیگر مغایرتی دارند؟

    *در دایره قدرت در سطح اوج در حوزه قوه مجریه و مقننه که عمدتا انتخاباتی و با رأی مردم گزینش می شود حاکم شده است و همه نمی توانند در این دایره وارد شوند، به این معنا که هنگامی که می خواهند به این دایره ورود پیدا کنند، ابتدا باید حاضری خود را یک جایی زده باشند و بعد به این وادی ورود پیدا کنند.

    *اگر حاضری خودت را جایی نزدی و به دایره ورود پیدا کردی نخستین اتفاق نظر به وجود می آید که آن جریانات حرف بزنند! به عنوان مثال حرفی که در سال 92 زده شد، اگر روحانی می دانست که می خواهم آن کار را انجام دهم، مگر دبیر شورای عالی امنیت ملی نبود و مسئولیت امنیت کشور را نداشت؟ بعد آیا تصویر العملی نشان نداد؟ به هرحال امنیتی تر از آقای روحانی که نداشتیم، آیا که وی 18 سال مسئول شورای عالی امنیت ملی بوده و همه حوزه های هماهنگی با نظر ایشان انجام می شد.

    * من به عنوان یکی از فرزند های انقلاب چنین مبانی ای را اساسا جهت کسب قدرت قبول ندارم و هیچ گاه وعده دروغ و خلافی نمی دهم که نتوانم آن را انجام دهم.

    *چرا آدم باید به هر قیمتی روی قدرت بیاید؟ بنده در هر پستی قرار گرفته ام روزی 18 ساعت بجز دوران جنگ که 24 ساعته به خدمت پرداخته ام، پای کار بوده ام. اگر فردی روزی 18 ساعت کار کرده و زحمت بکشد، مورد نیاز است که با دروغ رأی بیاورد ؟خیر، ولی هنگامی که می خواهی با دروغ قدرت را بدست آوری و کار دیگری انجام دهی تا دوران بگذرد، همان داستان حامی پروری است.

    *جمنا از نظر شکلی مورد پسند بنده هست، اردوگاهی که توانست از همه شهرها و شهرستان ها افراد اصولگرا را کنار یکدیگر قرار دهد، بعد حتما کار پسندیده ای هست. ولی اشکالی که به آن وارد است این است که افرادی که گزینش شدند، مسیر درستی را طی نکردند. به این معنا که از بطن مردم و یک جریان سیاسی نیامده اند.

    *شکل کار جمنا صحیح است ، ولی روش آن اشکال دارد وگرنه اگر همه مسیر طی شده است اصلاح شود و اتفاقی بیفتد، به آن نواصولگرایی می گویند و اعتقاد دارم که باید نشانه گذاری ها و کارها را به روز کنیم.

    *معتقدم که باید حتما پوست اندازی در اردوگاه اصولگرایان صورت بگیرد و به سهم خودم این کار را شروع کرده ام .

    *موضوع اصولگرایان رها نشده و دنبال می شود و بنده نمی توانم نواصولگرایی را به دوستان دیکته کنم و تنها می توانم به عنوان یک نفر نظر خود را بگویم. ولی جوان ها باید بگویند که این چیست و آن را تعریف و توصیف کنند و به تشکیل تشکل بپردازند.

    *خبری که {از برگزاری جلسه با سیدابراهیم رییسی} بیرون آمده صحت ندارد و جلسات به آن شکلی که بحثی صورت بگیرد، برگزار نمی شود.

    *گفتم که وحدت مورد نیاز است ولی کافی نیست و با این اقدامم نشان دادم که تنها با وحدت پرسشها حل نمی شود، البته جمع دوستان و بزرگان اصولگرا هنگامی که می گفتند که یکی باید کنار برود به من نگاه می کردند.

    *اگر کسی الفبای سیاست و بازیگری را بداند، می داند که نباید چنین کاری انجام شود و بنده کنار کشیدم تا اگر عدم توفیقی پیش آمد نگویند به خاطر فقدان وحدت بوده هست. ولی آیا باز ناموفقیم؟ بعد نواصولگرایی یک ضرورت است و باید رویکردها و روش هایمان را عوض کردن دهیم.

    باشگاه خبرنگاران

    واژه های کلیدی: سیاسی | اقتصاد | اقتصادی | شهرداری | انتخابات | انتخابات ریاست جمهوری 96 | اخبار سیاسی و اجتماعی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار