chiefrie سرگرمی سرگرمی بیا تو بخندیم

chiefrie: سرگرمی سرگرمی بیا تو بخندیم کارتون منتخب روز

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاست خارجی برجام گچ را از پای کشور عزیزمان ایران باز کرد / محمدجواد ظریف

    محمد جواد ظریف در نخستین گفت‌وگویش در دولت دوازدهم با ایسنا حفظ برجام و مدیریت اجرای‌ آن در داخل و عرصه بین‌الملل را در چارچوب مهم‌ترین برنامه‌های وزارت منزل مت

    برجام گچ را از پای کشور عزیزمان ایران باز کرد / محمدجواد ظریف

    محمدجواد ظریف: برجام گچ را از پای کشور عزیزمان ایران باز کرد

    عبارات مهم : آژانس

    محمد جواد ظریف در نخستین گفت وگویش در دولت دوازدهم با ایسنا حفظ برجام و مدیریت اجرای آن در داخل و عرصه بین الملل را در چارچوب بااهمیت ترین برنامه های وزارت منزل متبوعش برشمرد و گفت: ما نیازمند برخوردی هوشمندانه در برخورد با کارها عهدشکنانه آمریکا هستیم.

    وزیر امور خارجه کشورمان او گفت که برجام گچ را از پای شکسته کشور عزیزمان ایران در برخورد با تحریم های ناعادلانه و غیرقانونی آمریکا، اروپا و شرکت ملل باز کرد و اگر کشور عزیزمان ایران بخواد بعد از این قهرمان دو میدانی در اقتصاد و تعاملات مالی و بانکی اش شود به عوامل بسیار دیگری بستگی دارد.

    برجام گچ را از پای کشور عزیزمان ایران باز کرد / محمدجواد ظریف

    ظریف که در آغازین روزهای کاری خود تغییرات ساختاری، محتوایی و شکلی مهمی را در این وزارت منزل کلید زده هست، تشکیل “معاونت اقتصادی” در وزارت خارجه را متاثر از برجام دانست و گفت که “برجام تشکیل معاونت اقتصادی را معنا داد.”

    در عین حال او تاکید کرد که نه برجام و نه تشکیل معاونت اقتصادی قرار نیست اقتصاد کشور عزیزمان ایران را سامان دهند بلکه تنها موانع را از پای آن برداشته است.

    محمد جواد ظریف در نخستین گفت‌وگویش در دولت دوازدهم با ایسنا حفظ برجام و مدیریت اجرای‌ آن در داخل و عرصه بین‌الملل را در چارچوب مهم‌ترین برنامه‌های وزارت منزل مت

    اما شروع به کار ظریف در دولت دوازدهم مصادف شده است است با بروزترین اقدام آمریکا که این بار آژانس بین المللی انرژی اتمی را نشانه قرار داده است.

    سفر نماینده آمریکا در شرکت ملل به وین که در ماه های گذشته تندترین بیانات و موضع گیری ها علیه کشور عزیزمان ایران و برجام را در مجامع متفاوت بین المللی داشته است از یکی دو هفته قبل از انجام آن و بعد از آن در رسانه های گروهی متفاوت بین المللی و کشور عزیزمان ایران بازتاب داشت.

    آمریکا بعد از این که جهت دومین بار پایبندی کشور عزیزمان ایران به برجام را مجبور شد به گفته رسانه های این کشور با “اکراه” اعلام کند، خیز بلندی به سوی تحت فشار قرار دادن آژانس به عنوان تنها مرجع اعلام پایبندی کشور عزیزمان ایران به برجام برداشته است.

    برجام گچ را از پای کشور عزیزمان ایران باز کرد / محمدجواد ظریف

    آژانس بین المللی انرژی اتمی تا کنون در شش گزارشی که راجع به اجرای برجام در کشور عزیزمان ایران منتشر کرده است بر پایبندی کشور عزیزمان ایران به طور کامل به برجام تاکید داشته و کارها کشور عزیزمان ایران در این راستا را مورد تایید قرار داده است.

    ظریف با اشاره به سفر نماینده دائم آمریکا در شرکت ملل به وین و اهدافی که جهت این سفر اعلام شده است است با تاکید بر این که “اهداف و نتیجه های اعلام شده است جهت سفر نماینده آمریکا در شرکت ملل به وین با مفاد متفاوت برجام و قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت در خصوص نقش آژانس و ضرورت صیانت از استقلال آن و حفاظت از اطلاعات حساسی که در معرض اطلاع آژانس قرار می گیرد، در تعارض است گفت: آژانس اجازه ندهد استقلال و موقعیتش در رابطه با برجام در صحنه بین الملل زیر پرسش برود.

    محمد جواد ظریف در نخستین گفت‌وگویش در دولت دوازدهم با ایسنا حفظ برجام و مدیریت اجرای‌ آن در داخل و عرصه بین‌الملل را در چارچوب مهم‌ترین برنامه‌های وزارت منزل مت

    برجام به تشکیل معاونت اقتصادی معنا داد

    ظریف در ادامه گفت وگو با ایسنا در پاسخ به این پرسش که برجام تا چه اندازه در شکل گیری ساختار تازه وزارت خارجه به خاص تشکیل معاونت اقتصادی با توجه به گشایش های اقتصادی به دست آمده، موثر بوده است و چه وقت هایی امروز در اختیار وزارت خارجه است که چنین ابتکار عملی را در پیش گرفت؟ گفت: کاری که برجام کرد، این بود که به شکل گیری معاونت اقتصادی در وزارت خارجه معنا داد. برجام موانعی که بر سر راه روابط اقتصادی وجود داشت، مرتفع کرد و حالا وقتش است که از این فضای موجود استفاده شود. این در حالی است که قبل از برجام این وضع نبود و به شکل دیگری از کار نیاز بود.

    وی گفت: ما همچنان معتقدیم بااهمیت ترین عامل جهت پیشرفت اقتصادی تمرکز بر اهداف اقتصاد مقاومتی هست. در عین حال اقتصاد مقاومتی و برجام قطعات یک پازل هستند.

    برجام گچ را از پای کشور عزیزمان ایران باز کرد / محمدجواد ظریف

    ظریف گفت: اگر بخواهیم برجام را حفظ کنیم نیاز داریم تا روابط اقتصادی بین کشور عزیزمان ایران و سایر کشورها را تقویت کنیم چراکه این روند باعث می شود مردم اطمینان یابند که از منافع برجام منتفع می شوند.

    وزیر امور خارجه کشورمان با بیان این که برجام جهت ما هم وقت ایجاد کرده است و هم نیاز به کار جدی اقتصادی، ادامه داد: باید ارتباطات گسترده ای به لحاظ اقتصادی و تجاری در سطح بین الملل ایجاد شود به نحوی که کشور عزیزمان ایران جزو زنجیره ارزش جهانی قرار گیرد و از بین بردن آن از این زنجیره از طریق تحریم به ضرر همه باشد. متاسفانه در گذشته با اعمال تحریم به آسانی توانستند جهت کشور عزیزمان ایران جایگزین پیدا کنند. با وجود آینده نگری های دولت قبل (دولت دهم) آنها توانستند در بحث انرژی کشور عزیزمان ایران را از بین بردن کنند و قیمت نفت به جای این که با از بین بردن کشور عزیزمان ایران اوج رود، پایین آمد و از ۱۰۹ دلار به ۱۰۷ دلار رسید. این به این علت بود که دیگران جایگزین کشور عزیزمان ایران در بازار شدند.

    رئیس دستگاه دیپلماسی در پاسخ به این پرسش که در روند مذاکرات هسته ای و بعد از توافق توقعات و انتظارات از برجام بیش از حد معمول و واقعی اش اوج رفت و امروز با ادامه فعالیت شما در وزارت خارجه و تشکیل معاونت اقتصادی این تصور ممکن است جهت بعضی ایجاد شود که قرار است در حوزه تعاملات اقتصادی و سیاسی اتفاق بزرگی بیفتد و شق القمر شود. تا چه اندازه تحولات تازه در وزارت خارجه از چنین ظرفیتی اساسا برخوردار است؟

    گفت: از بنده هیچ وقت قبل و بعد از برجام جز این که گفته ام «برجام در پی از بین بردن موانع اقتصادی است» جایی حرفی نشنیده اید و در این باره مثالی را بارها گفته ام. فردی پایش شکسته بود، رفت پیش دکتر. به دکتر گفت بعد از این که گچ پایم را باز کردم می توانم فوتبال بازی کنم، دکتر گفت بله می توانید. سپس آن فرد گفت، ولی من که فوتبال بلد نیستمبرجام .

    برجام گچ را از پای کشور عزیزمان ایران باز کرد

    ظریف با تاکید بر این که “برجام گچ را از پای کشور عزیزمان ایران باز کرد” افزود: این که بتوانیم بعد از باز کردن گچ از پا، قهرمان دو میدانی شویم به خیلی از عوامل دیگر نیاز دارد. البته دستاوردهای برجام هم کم نبوده هست؛ میزان سرمایه گذاری و ورود منابع مالی به کشور حتی با وقت قبل از تحریم ها قابل مقایسه نیست و شرایط جدیدی ایجاد شده است است.

    وزیر امور خارجه کشورمان خاطرنشان کرد: به خاطر مخالفت های داخلی از همان ماه ابتدای اجرایی شدن برجام به خاص منتقدان توقع شق القمر از برجام داشتند که بخشی از این توقعات سیاسی بود، البته در همان وقت با بدعهدی های آمریکا نیز مواجه بودیم.

    وی با ابراز خوشنودی از روند اجرای برجام تصریح کرد: با وجود این که در یکی دو ماه گذشته در اوج لفاظی های آمریکا علیه برجام و کشور عزیزمان ایران بودیم، هم وقت نیز شاهد اوج سرمایه گذاری ها در کشور عزیزمان ایران بودیم. موانع فاینانس و تامین منابع مالی برداشته شده است و سرمایه گذاری مستقیم خارجی در بحث توتال و رنو نیز انجام شده است است.

    ظریف گفت: اعتقاد دارم صبر، مقاومت و استقامت مردم کشور عزیزمان ایران و مسوولان وزارت خارجه و سایر دستگاه ها در یک سال گذشته به بار نشسته است و الان می توانیم از مواهب باز شدن راه بهره مند شویم. ما اکنون در شرایط خوبی هستیم و انشاءلله نتیجه های بهتری را در آینده شاهد خواهیم بود.

    نه برجام، نه معاونت اقتصادی قرار نبود به ما فوتبال یاد دهند

    رییس دستگاه دیپلماسی تاکید کرد: نه برجام قرار بود به ما فوتبال یاد بدهد، نه معاونت اقتصادی. همه این ها قرار است زمینه آن را فراهم کنند که فوتبالیست های ما بهتر بازی کنند. بخش شخصی کشور عزیزمان ایران که بسیار توانمند است از جمله در حوزه صادرات خدمات فنی و مهندسی و علوم و فن آوری های نو امکان حضور و بروز جدی در عرصه بین الملل دارند و باید کمک کنیم تا در این حوزه ها اطلاعات و فضای مورد نیاز در اختیارشان قرار گیرد. در عین حال باید از مسابقه های غیرسازنده بخش های شخصی داخلی مان در کشورها و بازارهای خارجی شویم.

    آمریکا دیگر جهت متحدان قدیمی اش، دیگر قابل اعتماد نیست

    وزیر امور خارجه کشورمان در پاسخ به این پرسش که ترساندن ترامپ به خروج از برجام که در هفته های اخیر رنگ و بوی جدی تری به خود گرفته است را تا چه اندازه واقعی می دانید. فکر می کنید ترامپ از برجام در یکی دو ماه آینده خارج خواهد شد؟ گفت: نمی توان در این باره آینده نگری داشت، چراکه یکی از مبانی واکنش‌ها سیاسی ترامپ غیر قابل

    پیش بینی بودن اوست؛ البته شاید این رفتارش به عمد باشد و می خواهد غیر قابل آینده نگری به نظر آید. در دوران مبارزات انتخاباتی اش هم بر این مساله تاکید می کرد نباید قابل آینده نگری باشیم و از این زاویه به دولت اوباما انتقاداتی را وارد می کرد. از این رو تلاش ترامپ جهت این که می خواهد قابل آینده نگری نباشد، قابل آینده نگری است و به نظر این مساله نقطه برجسته ای جهت اوست.

    ظریف ادامه داد: البته فکر می کنم کم کم نخبگان سیاسی آمریکا به این نتیجه رسیده اند که نمی توانند با دنیا این گونه تعامل کنند که دنیا نسبت به واکنش‌ها ایالات متحده همواره در اضطراب باشد. این روند باعث می شود دنیا یاد بگیرد نقش و میزان وابستگی اش به ایالات متحده را کم کند. امروز متحدان قدیمی آمریکا در بیانات علنی اعلام می کنند که آمریکا متحد قابل اعتماد برایشان نیست و این هزینه سنگینی جهت ایالات متحده دارد.

    انتخاب های آمریکا جهت فشار بر کشور عزیزمان ایران بسیار محدود شده است است

    وی اضافه کرد: در گذشته آمریکا تحریم های غیرقانونی و ظالمانه علیه کشور عزیزمان ایران تصویب و اعمال می کرد که با وجود ضرر و زیانی که این تحریم ها جهت اروپایی ها داشت، آنها با تصمیم و سیاست های آمریکا علیه کشور عزیزمان ایران همراهی می کردند ولی امروز به طور علنی و در عمل با این روند مخالفت می کنند و این یک تحول بنیادین است که به خاطر برجام شاهد آن هستیم. از طرفی آمریکا در حوزه های اقتصادی و تجاری که مدعی است توانمندی زیادی در عرصه جهانی به علت علاقه سایر کشورها به بازارهای آمریکا، دارد در رابطه با کشور عزیزمان ایران بسیار محدود شده است است و این هم از مزایای برجام است که گزینش های آمریکا جهت فشار بر کشور عزیزمان ایران را بسیار محدود کرده است.

    انتخاب های ما محدود به برجام نیست

    رییس دستگاه دیپلماسی با اشاره به کارها و وقت هایی متقابلی که در اختیار کشور عزیزمان ایران در تصویر العمل به بدعهدهی های آمریکا وجود دارد گفت: سیاست هوشمندانه ما باید این باشد که در حرف و عمل نشان دهیم، گزینش های ما محدود به برجام نیست و برجام تنها گزینش ما نیست. ما گزینش های دیگری هم داریم. ما این مساله را در خود برجام هم دیده ایم، این طور نیست تازه

    به این صرافت افتاده باشیم که نیاز است گزینش های دیگری هم به جز برجام داشته باشیم. بر اساس دستور مقام معظم رهبری در چارچوب نامه ۹ ماده ای، مصوبه مجلس شورای اسلامی که هم وقت با تصویب برجام اعلام شد و نیز در متن برجام این گزینش ها دیده شده است هست. از این رو باید بگویم که ما از ابتدا با چشم باز نگاه کردیم و این امکانات را در خود برجام دیدیم تا زندانی رفتارهای آمریکا در آینده نباشیم.

    ظریف در ادامه با اشاره به بیانات نماینده دائم آمریکا در شرکت ملل متحد و پیش از آن بعضی سناتورهای آمریکایی مبنی بر اینکه “برجام ساز و کاری ایجاد کرد که گزینش آمریکا جهت اعمال فشار اقتصادی به کشور عزیزمان ایران بسیار بسیار محدود شده است است” خاطرنشان کرد: با توجه به این بیانات همه باید بدانیم که گزینش های آنها (آمریکایی ها) بی نهایت نیست و گزینش های کشور عزیزمان ایران هم محدود نیست.

    وی افزود: باید در مقابله با کارها خصمانه و عهد شکنانه احتمالی و بعدی آمریکا مانع از آن شویم که آمریکا کاری کند برجام با هزینه کشور عزیزمان ایران ادامه یابد یا آن را با هزینه کشور عزیزمان ایران به هم زند. اگر با هزینه ما برجام ادامه یابد، یعنی بدون این که از منافع و مواهب برجام بهره مند شویم اجرای آن ادامه یابد و اگر با هزینه ما برجام را بر هم زنند، به این معناست که دوباره علیه کشور عزیزمان ایران در جامعه بین الملل اجماع ایجاد خواهند کرد.

    وزیر امور خارجه تصریح کرد: ما نیازمند برخوردی هوشمندانه در برخورد با کارها عهدشکنانه آمریکا هستیم. ابتدا باید کارها آمریکا را به خوبی و دقت رصد کنیم و در برابر کارها آنها تصویر العمل متناسب نشان دهیم، بدون این که در زمین آنها بازی کرده باشیم. هم چنین باید موارد و کارها خلاف آمریکا را در کمیسیون یکسان برجام ثبت کنیم که تا کنون این کار با دقت و جدیت انجام گرفته هست. اگر به همین شکل پیش رویم گزینش های آمریکا در تقابل با برجام و کشور عزیزمان ایران محدود خواهد بود.

    وی در پاسخ به این که اگر آمریکا یک جانبه از برجام خارج شود تصویر العمل ما چه خواهد بود؟ گفت: اگر آمریکا به سمت خروج یک طرفه از برجام پیش رود خود را در برابر جامعه جهانی قرار داده هست، در حالی که همه ساختارهای نهادینه آمریکا به دولت کنونی نصیحت می کنند، اگر یک جانبه برجام را لغو کند، حتما هزینه اش جهت آمریکا “انزوا” خواهد بود.

    آمریکا هیچ گاه نمی تواند مدعی نقض برجام از سوی کشور عزیزمان ایران شود

    ظریف تاکید کرد: آمریکا هیچ گاه نمی تواند مدعی شود که کشور عزیزمان ایران نقض برجام کرده است و این همان سیاست هوشمندانه کشور عزیزمان ایران است که ضمن حفظ همه گزینش هایش در پیش گرفت. همان طور که رییس جمهور در مجلس شورای اسلامی مطرح کردند، گزینش های ما آن قدر زیاد است که در وقت بسیار اندکی می توانیم به شرایط بهتر از قبل در حوزه فن آوری برگردیم. ولی این ترجیح ما نیست در عین حال که گزینش این گزینه جهت کشور عزیزمان ایران محفوظ است و وجود دارد.

    وی گفت: از نظر ما برجام یک بازی برد ـ باخت نبود بلکه یک معامله بود که بین خواسته ما و طرف برابر توازن ایجاد کرد و معتقدیم می تواند به همین شکل ادامه یابد. آمریکا گزینش بهتری در برابر اجرای برجام ندارد رییس دستگاه دیپلماسی کشور خاطرنشان کرد: آمریکایی ها باید بدانند که گزینش بهتری در برابر اجرای برجام ندارند. خروج از برجام گزینش های بدتری را پیش پایشان می گذارد.

    اروپایی ها اعلام کرده اند “با آمریکا یا بدون آمریکا به برجام پایبند می مانند” ظریف در ادامه در پاسخ به این پرسش که در صحبت هایتان در تلویزیون اظهار کردید، اطمینان دارید اروپایی ها با آمریکا یا بدون آمریکا به برجام پایبند خواهند ماند، این سخن شما برچه اساسی است؟ با تاکید بر ای که “اروپایی ها این طور اعلام کردند و تا کنون هم این طور عمل کرده اند” افزود: البته این تصمیم سیاسی اروپا است که در جهت منافعش هست؛ تصمیمی که تاثیر قابل توجهی در موقعیت و جایگاه اتحادیه اروپا و پیگیری منافعش دارد.

    همیشه احتمال برگزاری نشست در سطح وزیران خارجه وجود دارد

    وزیر امور خارجه کشورمان در پاسخ به این که احتمال برگزاری نشست وزیران خارجه کشور عزیزمان ایران و ۱+۵ در حاشیه نشست مجمع عمومی هر سال شرکت ملل که آخرهای شهریور و اوایل مهرماه در نیویورک برگزار می شود، وجود دارد؟ گفت: هر لحظه احتمال برگزاری نشست در سطح وزیران خارجه وجود دارد. البته این مساله به تصمیم و توافق در کمیسیون یکسان برجام در سطح مدیران سیاسی و معاونان وزیران خارجه دو طرف باز می گردد، باید دید تا وقت مجمع عمومی شرکت ملل متحد شرایط چگونه پیش خواهد رفت و برگزاری چنین نشستی بافایده است یا خیر.

    وی در پاسخ به این پرسش که کشور عزیزمان ایران درخواستی جهت برگزاری این نشست به واسطه اعتراض و پیگیری به بدعهدی های آمریکا نداشته است؟ اظهار کرد: فعلا درخواستی در این زمینه داشتیم.

    آژانس اجازه نخواهد داد استقلال و موقعیتش در رابطه با برجام زیر پرسش رود

    ظریف در ادامه راجع به سفر نیکی هیلی نماینده دائم آمریکا در شرکت ملل به وین و بعضی نگرانی ها نسبت به اعمال فشار و فضا سازی علیه کشور عزیزمان ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی با تاکید بر این که “هرگونه اقدامی از سوی ایالات متحده جهت اعمال فشار به آژانس نقض برجام و نقض استقلال آژانس است” تصریح کرد:

    ما اطمینان داریم آژانس با علم به مقرراتی که به طور کلیبر واکنش‌ها آژانس به عنوان یک نهاد فنی بین المللی حاکم است و با توجه به مفاد برجام و روش هایی که جهت نحوه نظارت بر پایبندی کشور عزیزمان ایران در چارچوب برجام و کمیسیون یکسان برجام مشخص شده است هست، حتما اجازه نخواهد داد با این اقدام سفیر آمریکا استقلال و موقعیتش در صحنه بین المللی و در رابطه با اجرای برجام زیر پرسش برود.

    به گزارش ایسنا، وزیر امور خارجه کشورمان هم چنین در هفته جاری در تصویر العمل به سفر هیلی به وین در نامه ای که به طور یکسان خطاب به آمانو و موگرینی نوشت، اهداف و نتیجه های اعلام شده است جهت سفر نماینده آمریکا در شرکت ملل به وین را با مفاد متفاوت برجام و قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت در خصوص نقش آژانس و ضرورت صیانت از استقلال آن و حفاظت از اطلاعات حساسی که در معرض اطلاع آژانس قرار می گیرد، در تعارض دانست.

    هم چنین نمایندگی دائم کشورمان در آژانس بین المللی انرژی اتمی عصر پنج شنبه در تصویر العمل به بیانیه نمایندگی دائم آمریکا راجع به سفر نیکی هیلی به وین و دیدار با مسوولان آژانس نسبت به عواقب مخرب هر گونه فشار غیرقانونی به آژانس در اجرای وظایف خود هشدار داد.

    در این بیانیه تاکید شده است است که جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران کاملا به وظایف و مسوولیت های خود در ان پی تی، موافقتنامه پادمان، برجام و پروتکل الحاقی آشنا است و به این مسوولیت ها پایبند بوده و خواهد بود، ولی هرگز اجازه سوءاستفاده از این قوانین را جهت اغراض سیاسی بیمارگونه یک کشور خاص نخواهد داد. در عین حال مهم است جهت تدوام برجام همه اطراف به تعهدات خود پایبند باشند.

    بیانیه نمایندگی کشورمان در وین هم چنین اظهار داشته است: ادعای دولت آمریکا مبنی بر این که “گزارش های آژانس به اندازه میزان دسترسی که کشور عزیزمان ایران به بازرسان می دهد معتبر خواهد بود”، ادعایی عجیب و سخنی کاملا اشتباه است که در حقیقت به طور کامل اعتبار آژانس و گزارش های آن را نه تنها در مورد کشور عزیزمان ایران که در مورد همه کشورها زیر پرسش می برد. چنین ادعایی به معنای غیرقابل اعتماد بودن آژانس و گزارش های آن است و به نظر می رسد تنها در اثر کم اطلاعی و بی تجربگی تیم سیاسی تازه در آمریکا اظهار شده است باشد.

    نمایندگی کشورمان هم چنین در پاسخ به این سخنان که نگرانی های آمریکا هنوز ادامه دارد، اعلام کرد: نگرانی آمریکا از به اصطلاح عدم اجرای تعهدات کشور عزیزمان ایران در چارچوب برجام در حالی که گزارشات متعدد آژانس حکایت از پایبندی کامل کشور عزیزمان ایران به تعهدات برجامی خود دارد، حکایت از سیاست شکست خورده آمریکا در ترویج کشور عزیزمان ایران هراسی است.

    در آخر بیانیه نمایندگی جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران در وین ضمن ابراز خرسندی از گزارش های آژانس در خصوص اجرای تعهدات کشور عزیزمان ایران در برجام، که همگی آنها دلالت بر پایبدی کامل کشور عزیزمان ایران به این توافق دارد، تاکید شده است است که جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران انتظار دارد مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی و بازرسین و متخصصان آن هم چنان با امانتداری و حرفه ای گری کامل به اجرای وظائف و ماموریت های خود در قبال برجام ادامه دهند.

    واژه های کلیدی: آژانس | ایران | آمریکا | اقتصادی | آمریکایی | وزارت خارجه | وزیر امور خارجه | دستاوردهای برجام


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار